patience

Man är inte sådär vidare produktiv just nu kan man lugnt säga, inte på något plan! Kan knappt skriva, för är som någon slags blockering har smugit sig in i mitt liv. Bryr mig inte om nån tycker jag skriver vettigt eller inte, det är inte det det handlar om - känns snarare som att jag har massor att skriva och säga men ORKAR liksom inte få ur mig saker vilket är halv-frustrerande. Och sen i vanlig ordning VILL jag inte vara för personlig, för vill inte att fel personer ska läsa/ta åt sig/ha koll på mig etc.

Många jag känner verkar vara inne i nån slags skum zombie-period, alternativt hösttrötta och less utan dess like. Kan det vara HÖSTEN eller nåt annat skit? Jag tycker det är helt underbart ute nu, alla färger är fantastico och det är härligt på alla sätt och laaa-laa-laaa, men visst blir man tröttare i skallen på något sätt.
Det mesta känns nu annars som äta-sova-äta igen-jobba hinner inte ett skit utöver det. Måste utvecklas och lära mig något nytt innan jag DÖÖÖÖÖÖÖÖR!

Lyckades försova mig i morse, så sov hela 7 ½ timma ;) Pretty damn good 2 B a working day! höhö. Kanske nästan rekord, t.o.m.

Mamma sms:ade just att de skulle till Kastrup imorgon och att de var i Helsingborg hos min brorsa nu - undrar just vart DE tänker dra iväg utan att berättat nåt? Lyxlirare :)

Seriööööst. Orkar inte skriva mer... :D

Kommentarer
Postat av: elli

Det MÅSTE vara hösten! ;D

Jag tycker iofs oxå att det är damn nice nu när det är som det är nu - soligt höstväder, snygga färger o snygga TRÄÄÄÄÄÄD! (trädföreningen, du vet! ;D) men jag blir trött av mörkret.. och lite annat som suger energi dårå.. ;)



Puss!

2008-10-22 @ 23:17:39
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Lottie

Japp... Nog fan är det hösten alltid...

Vi pratade ju om hur skonsam denna höst har varit o allt... well, guess what... Jag sitter fast i träsket nu. >:( Det har kommit smygande denna gång men nu vet jag exakt vad som är på gång. Gah! Jävla mongohjärna!

Vi måste ta en promme o komma ut o röra på oss nåt. Bra för både fläsk o själ det. :)

PÖSS!

2008-10-23 @ 12:08:26
Postat av: tessa

E: I knoooow ;D ja, energiutsugare finns ju lite här och var... hoppas man blir piggare snart! :)

L: faan! Ja vi tar en långpromme och snackar om det :)

PUSS på er!

2008-10-23 @ 13:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0