Östersundstripp

Sitter och knattrar på Majz rosa laptop, hehe. Befinner mig nämligen just nu i Östersund! Firar Majja i förväg som fyller snart :)
Vi ska strax iväg, tänkte pincetta ögonbrynen så man slipper se ut som DRACULA, men det gör så fruktansvärt ONT att jag måste pausa lite....!!!!!! BRRRRRRRRRRRRR... Har inte orkat blogga så mycket, mest för att jag inte hunnit mer än det mest nödvändiga sista tiden - och då dör min inspiration ut totalt för allt vad skriva och andra projekt heter.

Jag är så himla utarbetad av allt på sistone, men känns faktiskt skönt att vara iväg lite... få andas, har sovit ut...

Vi ska på 60-årsfest - Jens pappa. Hoppas vi får en kul kväll, och ni också!

Jevvvla laptop, bara skriver fel hela tiden så nu åker den här motherfuckern ut genom fönstret ;) NOT... :D

PÖZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Kommentarer
Postat av: elli

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖZZ passar ju när man skriver på ROSA laptopzzzz! HAHA!:D

Hoppas ni fick en grym kväll! :)

2008-10-12 @ 00:19:46
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

Japp, det är supermatchande! :D

Nu är jag hemma igen... trött som en sliten get :) Men det var nice igår!PUSS!!!!

2008-10-12 @ 18:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0