Och VAD är detta?

Det har SNÖAT här!
Ett hemskt vitt täcke har lagt sig överallt.
Donade på här hemma ikväll efter vi käkat middag, råkade titta ut och såg väl troligtvis ut som Scream-masken när jag tappade hakan över det faktum att det var VITT ute... SNÖ - NÄR VAR HUR började det då?

För två år sen körde jag in i ett träd sista oktober när det var blixthalka. Tänkte INTE göra en repris i år!

"Det kommer stora bollar av snö ute" tyckte Adrian, men SÅ mycket har det väl inte precis kommit, även fast man gärna vill överdriva lite eftersom det är lika jobbigt varje år - någon slags panikartad känsla, blandat med förtjusning för att det är vackert... men är som att hela ens inre drar en tung suck för man vet hur många dagar man går runt med röd näsa, risigt statiskt hår, kalla händer och vinterstövlar (som känns mysiga NU, men troligtvis spyr man av leda över dem inom någon månad!)

Nu ska jag inte sitta här och svamla utan sova min skönhetssömn, kolla blodsocker på killarna, förbereda all shit inför imorgon och alla vanliga kvällsritualer...! Konstigt när Daniel inte är här. Men vi klarar oss såsett, bara så ni vet - och D mår inte BRA, men inte på botten heller tror jag...  tack för snälla kommentarer på förra inlägget! <3 Försöker tända massa ljus, ha det rent och fräscht här hemma och helt enkelt ta varje dag som den kommer just nu :)  En sak i taget. Lugn och ro. Och det GÅR!

Kärlek
/T


Kommentarer
Postat av: Lottie

Ja! Jävla helvetes snö! Kom nerför backen mot Birsta från Timråhållet o blev mött av en vit vägg! :O

Jag kommer o hjälper dig städa om du behöver lite push. >:)

Kram

2008-10-29 @ 23:55:34
Postat av: Petra

Tänker på er och jag hoppas att det ska ordna sig. Hemska att inte D mår bra, jag hoppas barnen tar det bra. stor kram

2008-10-30 @ 11:46:14
Postat av: Lisa

Snö är KUL! Iaf fram tills slutet av jan. hehe:)

Vet inte vad som hänt D, men hoppas han läker....tur att han har sin fru och barn :D

Kram på dig!

2008-10-30 @ 18:57:03
URL: http://mommy666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0