måndagsjävel

Ett mini-inlägg för ska strax dra till jobbet: TACK alla inblandade för helgen! :) I vanlig ordning, hur snabbt går helger egentligen? Är ju nästan som att det är MISSING TIME på gång. Fast det är klart, vi hann väl i alla fall litegrann av det vi tänkt. Sen samtidigt är ju inte huvudsaken att man hinner flänga runt på allt möjligt utan snarare att man hinner "bara vara" (även kallad KVALITETSTID ;D) Puss på er, my gaaals!

Adrian och Daniel hade magsjuka igår, var skytteltrafik till toan. När man har diabetes typ 1 och åker på magsjuka, kan det lika gärna sluta på sjukhuset med dropp. För de flesta är väl inte så vrålsugna på att äta och dricka en massa? Insulin måste man dock ge ändå, så det blir en press som förälder att man MÅSTE få dem att äta, för att sammanfatta the whole shit. Men gick bra den här gången, lyckades få i Adrian så det räckte iaf... tack vare Sannahs kvarglömda vindruvor :D Och nu har de varit kräk-fria nästan ett dygn, så vågar man säga att det är över? Peppar-peppar, E och jag tycks klarat oss? Hoppas inte de smittat ner nån annan...

Idag är sånt där väder så man bara vill SOVA; jag är så sjuuukt trött nu igen! Hörde inte ens klockan i morse, så det var tur att jag jobbar kväll idag och inte DAG. Bröt mot mina egna principer och la mig och halvsov igen efter frukost-intag, sen har jag inte gjort något vettigt alls här utan bara vilat och vilat. På ett sätt ska det ändå bli skönt att komma hemifrån, även fast det är till jobbet.. hahaha. Alltså hade jag bara varit hemma idag så hade jag bara blivit ännu tröttare tror jag, för jag orkar verkligen inte göra ett skit.

Gotta go.


Kommentarer
Postat av: Petra

Guu, vad hemskt. Det där är min skräck trots att mina barn inte har diabetes. Strongt jobbat

2008-10-20 @ 17:04:36
Postat av: tessa

Ja, magsjuka är ju jobbigt som sejtan även om de inte har diabetes! Men gick ju bra nu iaf glad

2008-10-21 @ 15:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0