knockad

Seriöst - jag har sovit tills nu (!!!!!!!!) Är så sjukt trött idag.
Var förvisso uppe med ungarna och fixade frukost till oss och sådär tidigt i morse, men efter det gick jag och la mig igen och dooog nästan när jag såg vad klockan var nu.
Today is a pizza-day - right?

Det var kul igår, men tyvärr blev Lillan pissfull och började spy som en gris när vi kom ner på stan, så Leffe fick åka hem med henne.
Så jag och Magnus var ute, och vi drog till Aveny efter Irish...

Ååååh jag skulle LÄTT kunna sova 5-6 timmar till... ;) Orkar verkligen inte skriva mer nu, haha.


Kommentarer
Postat av: Lottie

Awww... var det hennes tur den här gången. >_< Stackars sate.

2008-10-05 @ 18:30:20
Postat av: tessa

Javisst! Var ingen ände på det... men hon mådde fint idag iaf :)

2008-10-05 @ 20:25:44
Postat av: Lottie

He he tur det... Btw... Huligan Eddie ringde o väckte mig vid 10 idag o sa : Mamma ligger o sooooooover.... ha ha ha

2008-10-05 @ 23:07:05
Postat av: tessa

HAHAHAHA va? :D Men guuud :D Fis-Eddie!

2008-10-05 @ 23:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0