... hey!

Jobb, jobb jobb.... regn regn. Försökte fredagspeppa alla på jobbet, gick inte så bra :D Var som att försöka väcka liv i ett gäng zombes :) Men skam den som ger sig! jag känner mig iaf hurtig och klämkäck. NOOOOT! Man är ju sådär mosig efter tidiga morgnar och skit, men vafan. Det är ju FREEEDAG! På nåt mysko sätt lyckas man ju alltid generera någon slags reservenergi denna underbara veckodag.

Sen drog Lillan och jag ner på stan en TURBOSVÄNG precis innan stängningsdags... och då fick Eddie följa med, eftersom han ville... i vanlig ordning när jag ska ner på stan. Sen när man varit nere en minut är han superless. Men det funkar det också, och jag låter alltid honom följa med ändå, trots att jag vet att han kommer lessna... det är ganska bra när han är med för övrigt, för det gör mig effektiv - fixar det jag ska, och sen är det bra.

Hursomhelst, var på Gina Tricot och kollade på något. Eddie var plötsligt borta... hrmf?

Hittade honom......  i UTSLAGET TILLSTÅND i provrummen :D


HAHAHAHA!  Snacka om att äpplet inte faller långt ifrån trädet. Och då snackar vi inte mitt släkt-träd, utan Daniels anti-shopping-gener ;)

När vi kom hem trotsade vi ösregnet och gick ut och hoppade i varenda pöl vi kunde hitta :D (Eddie 5 år, mamma 5 år ;D)

Nu sover barn och jag tar mig en kall öl och är förvisso lite rastlös, men life´s still pretty good.... min lillasyster är i London över helgen, hoppas hon får det BÄST :)
Imorgon är det party in the air! Blir grymt!


Kommentarer
Postat av: elli

Hehe, klockren POSE dessutom! :D

2008-10-03 @ 23:17:13
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

... så jävla less liten kille! :D (efter 5 minuter, kan jag tillägga ;D)

2008-10-03 @ 23:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0