Gäsp

Guess what? Funderar på att lägga mig för natten. Och då kan jag tillägga att jag gick och la mig IGEN direkt efter pizzan. Hahaha! Fast hur skönt trött som helst, tycker det är så himla skönt att ha möjlighet att lyssna på ens kropp och behov för en gångs skull, inte bara jämt pressa mig själv till det oändliga.


Jag igår, tyvärr blev det inga bra bilder tagna, mina är helt suddiga och ser inte klok ut på de andra.

Barnen har gömt fjärrkontrollen (eller vad de nu gjort med den, för de vet inte vart den är säger de) så vi kan inte byta kanal. Givetvis var det DISNEY CHANNEL som stod på... baah! Är så trött på Miley Cyrus och Rock camp & annan dynga att jag gör en Lillan på dem snart ;) Och jaaaa man kan ju annars stänga av tv:n men nääää!

En GOD nyhet (i dubbel bemärkelse)



Äntligen har de fattat att SALT OCH VINÄGER-CHIPS kicks butt!!!!

Tyvärr ska jag jobba tidigt imorgon igen, tur man fick sova ut idag i alla fall, haha.

Kommentarer
Postat av: Majja Star

Är det sant?????

My favvochips!

2008-10-06 @ 06:56:08
URL: http://majjastar.blogg.se/
Postat av: tessovich

Det är sant! Tyvärr kunde jag ju inte ta med eftersom folk betett sig som BESTAR och roffat åt sig alla ;)

2008-10-11 @ 13:01:03
Postat av: Mia

VART finns dom chipsen?

Jag ska bunkra upp. :-D

2008-10-13 @ 18:23:58
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: tessa

Citygross :D RUSADE in när jag såg det :D

2008-10-13 @ 23:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0