Finito

Hemma igen. Helgen har (i vanlig ordning) gått pissfort! PISS-FORT! Gaah.
Men TACK iaf Majz och Jenny (aka Jens ;D) för den här gången! :) Och inte för att de läser det men tack till Kalle och Kicki, kände mig varmt välkommen trots att jag aldrig träffat dem innan.
Mycket trevligt! :)

Jag är helt slut som artist, och nu mår jag illa också tack vare moleri av CHIPS (igen... vet inte hur många gånger den här veckan jag vräkt i mig chips, och då menar jag VRÄKT...)

Majz och jag sitter och lökar på J:s pappas uteplats (var faktiskt skönt att sitta ute, trots icke-sommarvärme nuförtiden)
Majz och jag sitter och lökar på J:s pappas uteplats, var faktiskt skönt att sitta utomhus, trots brist på sommarvärme... hehe...


Fia (Jens lillasyrra), the birthdaykid Kalle, och Jens till höger :)

Haft något slags allergi-drama idag, så bara snorar snorar och börjar bli grymt trött på detta... plus TÄPPT. Inte ens otrivin comp hjälper idag.

Kommentarer
Postat av: elli

Snyggingar! :)

Hoppas veckan går snabbare än inoljade blixten nu! ;D

Pöööözz!

2008-10-13 @ 23:24:29
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Jens

Och där ser jag att det är dags att banta...

2008-12-03 @ 21:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0