el-e-meeeent

Ok.

Daniel och Kayan snackar element. ELEMENT två timmar???? Vad finns det att säga om element egentligen? Tydligen ganska mycket. Eller ingående. Det är ju jättejättebra att man kan få det varmt inne. Som f*n. Ja. Jo. Men sen? Näe, jag kommer från en annan planet. (tänk sen också två lugna norrlänningar "sccccccchoooo". "schaaaaaaa" ja ni kan ju förstå själva...)
Och sen ska Kayan plötsligt gå HEM? När element-samtalsämnet var ur världen? Vart tog den sociala samvaron vägen? ;) (det komiska är att Daniel frågade MIG hur man luftade elementet i hallen - daaaaaah?)
Satte på "KING" med Satyricon, det hjälpte inte heller, nu ska jag gå och röka istället ;)

Män är tamejfan från en knepig planet. Fast jag vet vad planeten heter. Ni vet också vilken planet jag syftar på ;P Planeten A-N-U-S! Träffat nån därifrån? Det är jag övertygad om.

Thanks you girls for your support!



;)

Kommentarer
Postat av: elli

Alla har vi väl träffat nån från planeten ANUS! :D

Måste ha varit en jävligt HET diskussion om element eftersom den pågick i två timmar, ha ha.. Jeez! ;D

Kan dessutom höra det där norrländska ljudet framför mig... ;D

2008-10-04 @ 01:32:58
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

hihi, de är KNÄPPA :D MÄN! Say no more! :D

2008-10-04 @ 16:20:23
Postat av: Lottie

Jag kan lufta element o jag har träffat folk från planeten anus... Idag är jag från just den planeten. Sen största kontinenten dessutom. Shoo... ;)

2008-10-04 @ 19:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0