Emma

Jag är så TRÖÖÖÖTT! Men skönt trött :)
Tänkte jag skulle SMYGA fram lite julstämning eftersom det börjar närma sig, så nu fixade jag röda panelgardiner och så en STOR röd julstjärna här inne i kontoret - blev BRA! Kom även på precis att jag ska dölja det jobbiga "gapet" till den stora garderoben härinne provisoriskt med ett stort tygskynke. Längtar efter mina spegelskjutdörrar, och sen var det nog sagt om inredning! ;)

Tack för idag, Lottie! :)

Madde ringde från BB innan, hon har fått en liten dotter! :D En liten Emma! SÅÅÅÅ roligt! hihihiiii! Hon skulle ringa senare om hon orkade, och berätta allt...  men allt hade gått bra i alla fall...

Imorgon kväll ska jag ut med jobbet och käka amerikanskt julbord. Funderar på en strikt outfit, men vi får se vart det landar och hur mycket jag hinner innan. Måste hinna prova litegrann bara... och sen måste man ju VELA och ändra klädsel hundra gånger! ;) Men har funderat ut kläder i skallen, ska bara testa hur det ser ut på. Plus ett alternativ. Något av dem MÅSTE jag ta. Kul att jag har möjlighet att följa med öht :)

Lite senare: blev skabbigt och B med tyget... baah!

Imorgon tidig dag, så ska väl slita mig ganska snart... pöss!


Kommentarer
Postat av: Lottie

Tack själv... åkte tillbaka ut idag o handlade panelgardiner till köket. ^^ O sopsäckar... :D

Hoppas det löser sig med "hålet". ;D

2008-11-28 @ 19:35:29
Postat av: tessa

var det de där snöflingepanelerna? :)

PUSS!

2008-11-29 @ 23:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0