blablablabla

I´m outta blogg-inspiration!
Tycker jag hinner inte med ett skit just nu. De dagarna man jobbar är det KÖRT, har inte ens hunnit läsa eller något kreativt heller för den delen. Jo förutom posten, tyyyyp. Jäkla reklam, kommer 42 kg varje dag nästan. Vår postlåda har fånigt nog brakat ihop tack vare allt bajs som kommer :D
Men försöker tänka att det inte är några MÅSTEN, utan allt kreativt måste man ändå vara på humör för att göra. (vilket jag iofs varit mestadels, då är det istället frustrerande att inte hinna - men det kommer!) Tyvärr är jag expert på att lova att fixa grejer åt andra, och då blir det ju däremot lite tidspress och då tappar jag - förutom att jag glömmer det hela tiden - LUSTEN.

Torsdag imorgon... ska träffa L, KUL KUL för det var inte igår! :) Vi har stirrat upp varann ang. partyklänningar, så lär kanske bli en liten hetsjakt på något sånt plagg ;) Paljetter = ultimat partyfeeling infinner sig INSTANTLY! Såereba. Så märkligt egentligen. På våren blir jag helt GALEN i pasteller. Sommaren starka, klara färger... hösten: svart, grått, brunt. December och runt nyår: paljetter, skimrande material. Ingenting medvetet, eller jo, jag har blivit medveten om det nu men ingenting jag kan styra över.

Och Madde står troligtvis just nu och kletar in sig med desinfiktions-jox i duschen, imorgon åker de in för planerat snitt. Min lilla (LILLA  som fan: 149 OCH EN HALV ;D) Maddiz ska bli tvåbarnsmamma! :) Är helt fascinerad av tanken att VETA när man ligger där (i hennes situation alltså med planerat snitt) på sjukhuset "om ca 45 minuter kommer jag ha en bebis här", känns så konstigt jämfört med hur man själv hade det :)
Finns inget större, få hålla om en nyfödd liten bebis som ingen annan nånsin sett. Så fulländad. Som man själv "tillverkat". Hihi! Livet är bra coolt :)
Vi låg och brainstormade namn häromkvällen, hon ratade alla mina "Torkel", "Styrbjörn" osv... :P

Förutom L-dejt imorgon ska jag köpa någon slags julbelysning och julgardiner till kontoret! Såg plötsligt med nyvakna (ja, inte för att jag sovit utan för att jag varit hemmablind fram tills nyss ;D) att DETTA KAN INTE SE UT SÅHÄR! Eller det kan det, men helst INTE. Är kolsvart i det fönstret pga brist på belysning där. Scary, eftersom jag är så fånig och inbillar mig att jag skulle vara mer trygg om jag såg ut litegrann.

Känner mig tvungen att göra en fet lista för det är så mkt grejs som bubblar i skallen nu, hinner knappt sova om nätterna tycker jag. SJUKT att det är december snart! Ska göra en så mysig december som möjligt, även om vi inte är hela familjen hemma kanske... styra upp belysning som saknas, köpa sia-doftljus (de som doftar nybakat) och dylika småsaker som gör SÅ mycket som helhet. I LÖÖV helhet, men är sämst på att få till. Gå på bolaget och införskaffa den där årgångsglöggen jag suktat efter :)

Natti, görlz!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter mysigt med lite fix!

Jag ska köpa doftljus idag har jag planerat :) I LOVE IT!

Önskar jag kunde mysa med dig!

Ha det så mysigt med L idag.

Jag halvsov när du messade igår baby.

2008-11-27 @ 08:22:06
Postat av: tessa

jaa mysigt! Kom HIT och mys! :)

Testar att ringa dig senare. PUSS!

2008-11-27 @ 10:17:36
Postat av: Anonym

Det blev faktiskt en klänning för mig... förutom bältet... dock ingen paljett. :D

2008-11-27 @ 22:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0