MÅNDAG? Var ju nyss fredag.

Det är tur man inte slutar 17 varje dag må jag säga!
Har i stort sett kommit hem, fixat maten och vi har käkat och sen röjt upp efter det... och så är klockan SÅHÄR mycket? Läggdags om bara en liten stund för das äppelbääb...

Vet inte vad det är med mig, men känner mig helt... vill inte vara ensam, helt enkelt! Trots att jag inte är speciellt social ALLS just idag. Samma sak var det igår. Nu är jag förvisso inte ensam, eftersom mina små stjärnor är vakna :) Eller SOLAR.... solstrålarna personifierade! Men ni kanske förstår hur jag menar, och ibland så är solstrålarna lika intensiva som om de fått amfetamin i maten ;)  Ska strax umgås med dem, för tidig kväll ikväll för dem. Ska bara skriva klart detta först.

Och helgen bara visslade förbi på vanligt manéer. Det var väldigt mysigt här i lördags i alla fall, extremt gott käk och trevligt sällskap! Muchos! Olika sorters räkor, 2 pajer, fräscha lite udda sallader och krämiga supergoda röror bl a... hade jag varit rich bitch hade jag anställt Magnus som vår huskock rakt av  :D Invigde min nya fina skotsrutiga klänning, tyvärr inga bildbevis :( It´s pretty thou! Prettypretty....

+ good news och lite ditten och datten :) Och no baksmälla igår, which is the way I prefer it. Kände mig dock blödig och mysko. Upptäckte att 21 grams gick på någon av canal+ kanalerna, men det var inte läge - började storgrina hysteriskt och kände att jag inte riktigt orkade släppa ut allt. Stängde istället av och gick och la mig tidigt - bra beslut!

Idag: dödsfall på jobbet och lite annat... som gick bra, trots allt...

GOTTA GO! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi får styra upp nåt i veckan. Jag kan komma o umgås med dig. :) Ska besikta bilen imorgon... Jag vet vad dom kommer säga... Positionsljus o bromsskivor... Same as last year... ha ha

2008-11-10 @ 20:22:35
Postat av: Anonym

Ja, det var jag som skrev det där då...

2008-11-10 @ 20:23:26
Postat av: Lottie

Men alltså...

2008-11-10 @ 20:24:03
Postat av: tessa

hihi ;) Lycka till med bilen! Vi styr absolut upp något i veckan bejb!

2008-11-10 @ 23:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0