trötthetsdrama

Borde vara olagligt att vara så trött som jag varit idag!
Kunde hellre tagit 200 piskrapp än att kliva upp när klockan ringde i morse. Så trött att jag knappt orkat prata ens. Gick och la mig och sov som en gris på lunchen, vaknade sådär yr och mosig som man bara blir av naps - insåg att klockan var 13:15 och alla hade dragit iväg utan att en käft väckt mig :/ Inte för att jag kräver väckning, men.... alltså... kändes lite skumt ändå... hehe...

Stod alltså utan skjuts dit jag skulle. Gnäll, gnäll. Som tur var kom Sandra och hon var också sen, så det löste sig.
Imorgon ska Lillan gå inskolning på mitt jobb, så hon kan hoppa in lite extra vid behov. Eftersom det är minst någon sjuk varje dag nu får vi andra ta på oss extra mycket jobb. Men kul att hon ska jobba hos oss, blir som Terror Twins i ny tappning :D

Kommande helg kommer jag inte jobba, trots att jag ju då skulle det enligt schemat. Skulle även jobbat fredag kväll, men fick byta till dagstur, bra när det går att lösa utan att förlora timmar & pengar :) Går ju inte jobba kvällar och helger med tanke på barnen och this situation. Frisören Sören och Susanne har gemensam 30års-fest på lördag, missar tyvärr den...

Annars håller jag på och försöka ställa in barnens insulindoser lite bättre. De har legat katastrofalt upp och ner i blodsocker och får liksom inte till det - men börjar kännas som att jag kanske ÄNTLIGEN kommit på rätt spår. Jag brukar inte klaga över det där och brukar inte ens KÄNNA EFTER, för det är ju något jag måste göra... men jag kan erkänna att det är ganska tung bit ibland.

VAD gör jag uppe fortfarande är dock den mest aktuella frågan just nu... shape up biatch!

Kommentarer
Postat av: Petra

Du kan få piska mig och jag kan piska dig. Känner igen tröttheten. Tror dock om någon ska klara att fixa barnen och insulindoser är det DU. STOR STYRKEKRAM TILL DIG

2008-11-04 @ 19:04:26
Postat av: tessa

Tack, det värmde! :) Kramkram! :)

2008-11-06 @ 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0