STRONGER

Efter en ganska uppslitande dag känner jag mig på fötter igen.
Sagt det innan, men tål att sägas igen: jag uppskattar verkligen alla underbara människor som finns omkring mig! Tack för att ni finns där!


CHOKLADHETS här på sistone... Lindt grenadine & chili var jäkligt god, men  tyvärr sånt där flytande tjockt klet inuti vilket jag har lite svårt för... vill ha kompakt choklad, som Lindt chili! Men helt galen kombination annars: CHILI OCH CHOKLAD! *tjöt tjöt* ;)

Här sitter jag annars och häckar. Skönt att ta en lugn helg! Har verkligen inte varit på humör idag, men såna dagar måste man ju tydligen ha ibland...


De här snyggingarna fick följa med mig hem från Erikshjälpen! 10 spänn, you gotta LOVE IT! Har likadana svarta, men med lägre klack... assköna att gå i och FINA! Gillar bruna sandaletter, så fint på sommaren när man har lite färg på benen... och grissnyggt till jeans. Käkat ute idag igen, måste ta och skärpa mig... nästa månad ska jag skriva upp alla luncher och fikor ute jag slänger pengar på. Iofs är det bra ibland, för man får i sig bra rejäl mat osv, men inte 4-8 gånger i veckan för jag har inte råd tyvärr...

Jaja... ska gå och ringa Madde nu. Hon ska kläcka ur sig bebis vilken dag som helst... exciting! :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0