party-time, excellent!

.... eller absolut inte! :D så långt ifrån det bara går.

Det regnar ute. REGNAR! Wtf! På min snö, som jag accepterat...? Slask-trams-bajs. Så himla mycket enklare med riktig snö som ligger.
Men men, vädret kan man ju som bekant inte styra.
Uff, känner mig fortfarande sådär äckelbakis, en konstig känsla i skallen varvat med soptippskänslan som härjar loss i kroppen. Trodde ju den gick över innan, men näääerrå, den har följt med mig hela dagen! Som en efterbliven stalker som är en upp i arslet konstant!

Ska strax slita mig, för jag känner mig mer död än levande, och ögonen är som två mysiga röda små skavsår som svider när de låtsas läsa vad jag skriver.

Ganska störig kväll det här. Hade inget att göra så gick och köpte chips. OCH jordnötsringar. Känner mig ganska flottig just för tillfället...  insåg att det var tråkigt att uggla på tv själv, Daniel gick och la sig med Eddie. Plötsligt när man väl har möjlighet att ligga och LÄSA (som jag längtat efter så länge!) då hade jag plötsligt ingen lust längre ;) Ain´t life a BIATCH? Sen har jag bara suttit här sen tio och slöat.

Adrian har för övrigt idag lyckats med konststycket att hälla ut mina schampon och duschkrämer, trodde jag skulle tappa synen av ilska nästan! FISBEBI! Han fick tillbringa en stund på sitt rum, om jag säger så. Grrrrr!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Oh noooo... Schampo-bebin har varit framme. :o

Men visst är det väl typiskt det där att man går o längtar efter att göra nåt, o sen när man väl kan göra det, vill man inte. :/ Mysko.. Ska iväg till jobbet själv jag... PoK

2008-11-30 @ 05:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0