Just like a family

Daniel är hemma. Fast bara på permission, men till söndag i alla fall! :)
Idag har varit en bra dag... ledig, skön på alla sätt... 

Nu har vi (ok, JAG...eftersom D somnade, because of sleeping pills, I guess) kollat på Arn - riket vid vägens slut. Grät en skvätt. Och igen.

Vet inte vad det är med Arn, men förra filmen hade samma effekt - berör mig på något sätt! Vacker... sen vet jag inte vad det är. (Och orkar verkligen inte analysera det nu heller, hehe)



Jag känner mig helt upprymd över det faktum att jag får sova ut även imorgon, och även dagen efter det :D YEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAA, helt enkelt! Sovmorgnar is really the S-H-I-T *NÖJD* Sen lär man ju inte sova till längre än 8 ändå (och det behövs inte ens mer) men det ÄR sovmorgon när man har ynglat av sig ;)

Natti! <3

Kommentarer
Postat av: elli

Jag vill oxå soooooooooova! :D

2008-11-22 @ 22:21:15
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

Åååh, ja, förstår det söto!

2008-11-23 @ 00:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0