eko

Det känns så TOMT och tyst här!

Just den här kluvenheten vill-inte-vara-ensam-men-är-ändå-asocial-till-max är lite märklig egentligen, då jag brukar tycka om att vara ensam.

Men orkar varken tänka eller något annat, så fokuserar lite på skönhetsstuff och shopping istället ;) hahaha. Den här nyansen har jag blivit lite kär i så måste köööööpa! Golden Purple gloss från YSL. Jag har faktiskt vid närmare eftertanke ALDRIG haft något smink eller skönhetsstuff eller nånting från YSL...


Är så mycket jämt som man vill ha att man blir helt GALEN. Samtidigt har jag blivit bättre på att rensa ut och verkligen använda det jag har, istället för att bara köpa nytt och mer. Vissa grejer går ju åt för att man använder det hela tiden; framförallt LÄPPGLANS! SÅ det får jag ju legitimt köpa så fort jag vill, right? ;)

Äh, ska försöka slita mig istället för att sitta här och yra...

Kommentarer
Postat av: elli

I know the feeling! Finns så mkt man vill ha jämt att man blir galen... och tillslut står ju FINGRARNA inte ut o börjar leva sitt eget liv! ;D

BJOTI är ju alltid kul att köpa.. och läppglans ja.. det går ju åt.. :D

Puss!

2008-11-17 @ 22:32:46
URL: http://lilla-ego.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0