Avdankad nunna.

Fyyyyyyyyyyy vad jag är slut idag! Igår var man desto piggare, haha.
De här fotona har jag inte gjort någonting med, skulle testa natt-inställning bara så blev ljusa och suddiga, men lite coola ändå... (tycker JAG)



Ja, sådär, och paniksydde en nunne-grejs att ha på huvudet, blev skitbra! Tyvärr har jag inga bilder med den på, men loooovar, it was good :) I vanlig ordning hade ju tyvärr inte alla ansträngt sig, utan var bara jag, Lillan, Kayan, Lina och Elin (+ ungarna då) som klätt ut sig... Kayan hade fantasibrist så han hade tänkt klätt ut sig till MIG först, eh? :D Han vägrade vara mumie som Lina och jag annars planerat. Annars gott käk och trevligt sällskap :) El kiddos somnade märkligt nog TIDIGT, skönt!

HELT bakis och färdig nu, vaknade dessutom DUNDERALLERGISK och jag orkar verkligen inte ha det såhär längre... måste gå till någon doktor och se till att få hjälp, är så trött på att ALLTID bli dålig. Svårt att andas, supertäppt och snorig, klias överallt. SKIIIT! Tror det också bidrar till att jag känner mig helt slut. Fucking allergimotherfuckerfucker!

Nu blir det film av något slag, orkar inte ett skit mer. Hoppas ni andra också haft en bra helg? :)  Adios!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror helt enkelt att du är allergisk mot Norrland och behöver flytta söderut igen...typ Småland ;D

2008-11-02 @ 20:18:31
Postat av: Majja Star

HAHA Kayan som dig. Fan vad bra.

Mysiga kort, fining!

PUSS.

2008-11-02 @ 21:10:29
URL: http://majjastar.blogg.se/
Postat av: Marie

Fräcka bilder!

2008-11-03 @ 19:01:27
Postat av: tessa

puss på er! :)

2008-11-06 @ 22:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0