anything goes

Efter att ha ansiktsmaskat loss, peelat och duschat bort baksmällan känner jag mig helt klart mänsklig igen! Tacos på det sen är jag redo för vad som helst :)
My way, your way anything goes tonight!

Guud vad härligt det är att vara osminkad ibland! Sådär efter man gjort ansiktsmask, smörjt in sig ordentligt och är helt REN och len som en persika... fått lite bättre hy igen nu efter jag styrt upp mina ritualer, blivit mer noggrann och kört lite syragrejer. Men har medfört istället att jag inte vill "skita ner" hyn med massa smink :D Använder därför bara mineralpuder i stort sett istället för foundation... blir matt i alla fall. Plus gillar skarpt naturlig hy, vill absolut inte vara helt spacklad. Nyfiken på mineral-foundation, någon som har något bra tips?

Gott käk igår; kalkon som huvudrätt, sötpotatis, ribs, starka korvar, skinka, sillar (och sånt där skräp som INTE gillas av mig!) julshowen var ganska bra också egentligen, grymma på att sjunga var de iaf. Vi var bara 7 pers igår, de allra flesta var redan i torsdags på det.
Sen drog jag och Lina (som jag jobbar med) på Dallran och mötte upp lite folk. Däribland Leffe som verkligen betedde sig som en BODYGUARD igår, brukar kalla honom på skämt för min bodyguard, men han behöver ju inte gå till överdrift.... gaah! Which he actually did.

Vad ska NI göra ikväll...? Nu ska jag ÄTA!



Ungefär så var jag klädd igår, med finbyxor till. Som Brittan alltså. Fast grå slips med en döskalle längst ner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0