vuxenpoängsjakt

Har varit ute ikväll och rivit ogräs i trädgården, eller ehum, ja jag drack väl mest kaffe och de andra krattade och klippte rosenbuskar, etc...... ;)
Sen fick jag ett ryck och plockade jag massa nässlor och gick in och improviserade ihop en nässelsoppa, något jag inte ätit sen jag var liten! Blev gott i alla fall, men vuxenpoäng på det då... rensa ogräs och göra nässelsoppa en lördagkväll ;) Kan för att plussa på min poäng även tillägga att jag såg säkert minst en kvart på KÖRSLAGET (vilket jag inte sett en sekund av tidigare...) men Bohemian Rhapsody var så bra att jag inte kunde slita mig :) Jag börjar bli bra seg, men sådär skönt seg... har ju jobbat idag och tidig morgon och för lite sömn i vanlig ordning. Lalala. Bra folk iaf som jobbat och sen vetefan vart den här dagen tagit vägen, men i vanlig ordning kväll igen...

Puss från en tant! (akta lösgaddarna!)

image73

Fkn amazing! Daniel in action... i mina skor ;)

Kommentarer
Postat av: Majja Star

Vad duktig han är!

2008-05-11 @ 15:22:14
URL: http://majjastar.blogg.se
Postat av: tessa

Näe, han gör bara sin plikt... :D:D:D:D

2008-05-12 @ 13:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0