starobrno

Hej hej!

ÄNTLIGEN fredag! TJOOOHOOOOOO!

Jag sitter här och lyssnar på Def Leppard och VÄNTAR. Det jag är sämst på i universum, tror jag! Lillan ska plocka upp mig och så... ööh, ja, blir ingen utgång men hockey och bärra, ungefär. Funkar fint det! Sitter här med en kall STAROBRNO och njuter. Varit på dagisdisco och det var... ehum... ja... ingen som dansade, utan alla ungar flängde runt som de hade eld i röven. (ungefär som en annan på shoppingtur ;D)

Daniel står ute och BÖRNAR (man måste ju ÄLSKA uttrycket :D) med sin hoj, han skulle byta nåt för han ska besikta den imorgon...

NU KOM HON!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elli

Men va faaan... Bärra och Def Leppard! Vad gör jag HÄR egentligen? ;D Puss!

2008-05-16 @ 23:47:18
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

ja det är det som är frågan! PUSS! :D

2008-05-17 @ 14:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0