something (brown) is in the air!

Tjena!

Varit värsta härliga sommarvädret - även HÄRUPPE - idag! Såå nice! Pluggat vägmärken och lite i mc-boken. Käkat lunch på gräsmattan. Bara varit med barnen ute hela dagen, legat i solen och hinkat kaffe och njutit av lite välförtjänt värme... och sen trevligt besök & promenix :)

Har packat och farit runt här som en berguv med eld i röven, men nu börjar vi bli klara! Jag måste erkänna det, trots att tiden gått så fort (jag har fortfarande vår 2005 eller nåt ;D) så har jag lite svårt att faktiskt FÖRSTÅ att det är sommar. Semester snart och så. SICK! Men bra ;)

Har gått och tänkt på Sweden Rock hela dagen idag, så den där festivallusten har verkligen smugit sig på, ordentligt! Känner mig pepp och det nästan SURRAR i kroppen!

Är bara lite skit kvar att packa. Gummistövlar är redan inslängda i bilen - ett måste. Undrar för övrigt vad jag ska ta med för skor... tror det får bli mc-boots, sköna flipflops och slitna svarta ballerinor (som slängs sen)
Imorgon Sthlm och öla med Majja och sen KISS! Blir ju såååå jääävla bra det här :D

Nu ringer Madde (149½, Lottie ;D)

Kommentarer
Postat av: Lottie

He he he

2008-05-30 @ 14:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0