salong Tessa Trotsig

Lekte hårfrisörska innan Adrian la sig. Han är numera korthårig, det svider i det stolta mammahjärtat när man ska klippa av de där vita tussarna vill jag lova! Men han har verkligen fått mitt hår, det blir liksom toviga dreads direkt, han har haft så långt hår också. Vilket är så fiiint! Blir nog bra det här också, men behöver bara vänja mig ;)
Jaja. Bara den andre långhåriga ungen kvar ;) Men tänkte att jag bara ska toppa hans hår, för han har inte alls samma tov-hår utan Daniels kraftiga hårstrån... visst var det intressant för er att veta? :) Hehe.

Orkar faktiskt inte skriva mer men helgen har varit himla mysig iaf...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Intressant tyckte jag :) haha
Borde klippa Vile med, det lockar sig nu långt nere i nacken, OCH det tovar sig lätt, alá mini dreads som gör ONT att kamma ut,,,så nån centimeter må bort, fast det funkar med toffs med hahah

2008-05-05 @ 11:43:40
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Linda

Åh...jag vågar inte klippa Lotus...måste få se kort på Adrian!!!!

2008-05-05 @ 21:53:08
Postat av: tessa

Jag vågar inte heller egentligen, hatar att klippa dem men samtidigt gör jag det hellre själv än att nån frisör klipper för mycket :D
Jag var sjuuukt håröm som liten själv så man lider ju samtidigt med dem när de har sådär tovigt hår...
Ska fixa kort :)

2008-05-05 @ 22:30:55
Postat av: Linda

Jag är så hemsk så jag borstar tovorna ändå...det gör för ooooont i mitt hjärta att klippa han...han kommer vara långhårig tills han är 18...minst!!! :D

Har klippt han hos frisör, men jag tror inte de vågar klippa "för mycket", de ser min blick när jag säger "ta inte för mycket"...haha...det räcker!

2008-05-05 @ 22:44:19
Postat av: t

Jamen det är så fint när de har lite längre hår ju :D Kanske finns nåt anti-dread-balsam för de små fisarna ;)
Hehehe ;)

2008-05-06 @ 22:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0