rebella

Idag har fan inte varit nån bra dag alltså.
Känt mig risig, frusen, ont i skallen och nästan febrig... MENSIG och mysig på köpet... (mellanblödningsjävel igen)
Gick och la mig innan och sov på soffan som en gris, fuck principer idag! ;D Och efter 2 ipren så orkade jag t.o.m gå och handla glass som jag INMUNDIGAT... (moget ord va? och ganska så APFULT, för övrigt! :D) kanske kommer jag överleva även det här ;) hihi...

WHAT´S WRONG? För att låta som ett depp-neggo. Känner för övrigt att det är några grejer som gnager inombords, men känner mig låst för vill inte lämna ut för mkt här... och så har det varit en JÄVLIG höst och vinter, har aldrig varit såhär mycket sjuk i hela mitt liv, helt ärligt! Inte så konstigt kanske att man inte är på topp. Vill mest bara vara mitt vanliga knäppa jag. Som jag är samtidigt, sure... men är så trööööött och orkeslös hela tiden ju...! Kanske har järnbrist eller något?

Nu ska jag återgå till brevskrivning och det där trevliga jag höll på med :) (obs: inte ett skit ironiskt :D)

Bra saker är i alla fall att jag är omgiven av underbara människor (även fast inte alla tyvärr bor geografiskt nära), har underbara härliga skrattmåsar till barn, och det mesta annars är också stabilt och soft :) Jag är tacksam, även när inte ALLT är på topp... ska fan kämpa vidare mot all trötthet och all sjukdom, nån gång måste det väl vända?

Puss! (med munskydd för att ni ej ska åka på nån jäkla förkylningsvirus dårå ;D)

Kommentarer
Postat av: Majja Star

blir bättre om du tar en tripp hit jag lovar puumpkin!!

2008-05-07 @ 23:42:58
URL: http://majjastar.blogg.se
Postat av: Lottie

Jag lovar vi ska hitta på nåt kul snart. :)
O efter sommaren blir det ju super. :)

2008-05-08 @ 18:02:54
Postat av: Elli

I'm with ya! 2008 = sjukdomsåret? ;D Jag är glad så länge jag håller mig frisk nu efter all skit i början av året.
Bra att du dricker BÄRRA nu så blir du nog frisk! ;D
Puss! ( med munskydd ja, hehe!)

2008-05-08 @ 22:34:54
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Nina

Krya på dig, söto!
Tycker att det där med sjukdomar och skit verkar vara nåt som alla drabbats av ovanligt mycket i år, men nångång måste det ju vända!

2008-05-08 @ 23:10:53
URL: http://tankgirrl.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0