platt fall

The shit continues.
Eftersom vi varit hemma idag pga omständigheterna så tänkte jag att Eddie skulle få cykla en liten sväng nu ikväll, Adrian fick sitta i vagnen för att Eddie skulle få cykla så snabbt han ville utan att vänta på oss.
Låg någon skum metallring på marken som jag ej såg (SOM NÅGON PLACERAT UT DÄR, VET PRECIS VEM ;P) som jag FASTNADE (!) med foten i, varpå vagnen välter bakåt med Adi i. Jag ramlar själv raklång framåt, och slår mig precis överallt. Men det värsta är att Adrian far ut vagnen och slår upp en bula i huvudet :(
Blev liksom helt suddig i skallen efteråt, sådär hemsk overklig twilight zone-känsla... stapplar hemåt och känner mig helt dimmig.
Känner mig inte helt ok nu heller, men är glad i alla fall att barnen verkar oskadda och så.

I övrigt är jag mest helt slut så jag orkar inte skriva mer... sänd lite good karma häråt, pliiiis!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men shit....alltså, 2008 är inget roligt år...för nån verkar det som!
massa kramar till norr

2008-05-27 @ 20:54:13
Postat av: Nina

Men gud, hur mycket skit kan man råka ut för egentligen?! Jag karmar för fullt!

2008-05-27 @ 21:31:46
URL: http://tankgirrl.blogs.se
Postat av: Lottie

Men fy... Läbbigt sånt där ju. :( Nu får det vara nog med jävelskap för dig tycker jag.

2008-05-27 @ 21:36:33
Postat av: Elli

NU RÄCKER DET, bejbi! :D Alltså med ELÄNDE för din del.. nu måste det bli ett slut! ;D
Och fett med karma till dig!!! ;D
Puss!

2008-05-27 @ 23:14:30
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: t

PUSS på er!!!!

2008-05-28 @ 15:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0