Over the edge

Lite smått mörbultad idag efter min bravad igår, men ingenting som lite rabarberpaj med vaniljvisp inte ska kunna bota! ;)
Schysst med trädgård ändå, vi har 2 äppelträd... flera vinbärsbuskar, hallonbuskar... 2 plommonträd... ett körsbärsträd och rabarber dårå. Bra det :) Extra bra eftersom jag inte alls har något intresse av att plantera och hålla på och joxa (tyvärr!) Det som sköter sig själv däremot tackas och tas emot ;) Vi hade växthus innan, men rev ner det för jag fick mest ångest av det för alla TJATADE på mig om det där  :D *tönt*

Har försökt göra undan så mycket det bara går idag, eftersom jag har lite stressfel i hövvet eftersom vi snart drar iväg... betalt räkningar, donat med det ena med det tredje... och sånt. Yeah.
Ringde körskolan och bad att få skjuta upp teoriprovstiden. På ett sätt känns det som ett nederlag, på ett sätt känns det snarare insiktsfullt... sanningen är den att jag har inte hunnit/orkat/whatever pluggat alls så mycket jag behöver än, och inte fan kommer jag hinna göra det till den 11:e när vi är iväg! Så ska ta första semesterveckan och ägna mig åt det i lugn och ro och låta barnen vara på dagis då. Passar alltså på att varva ner ifred OCH plugga då, blir perfekt det! :) Gör jag det den första tiden blir det ju mestadels gissningar, eftersom jag har inte hunnit plugga själva MC-delen än...

Kommande tid tills vi drar ska jag försöka att varva NER (för att sen varva upp som sejtan på fredag ;D) behöver det, har varit alldeles för mycket alla kategorier på sistone! Känner mig relativt lugn just nu, men det är nog också för att jag hunnit med det allra mesta, inkluderat såna där småsaker som man lätt glömmer bort och skjuter upp... måste försöka hålla käften också så mycket som möjligt för jag är fortfarande lite smått hes...... och det är fan inte så lätt. Hehe.

Nu ska jag lyssna på RATT och bli på sådär extra bra humör :D

Kommentarer
Postat av: lotta

Hårdrock gör en alltid glad i själen!

Men oj kan vi verkligen få den?

Inte för det är nått pg ännu, men man vet ju aldrig..=)



Ha en fin kväll!

2008-05-28 @ 20:25:13
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: tessa

Ja det gör ju det!

Och yeeee, självklart! Nu är den ju VÄLANVÄND, men är ju inte trasig såsett... :) Finns ingen anledning att den ska stå här och skräpa.



Detsamma! Kram Lotta!

2008-05-28 @ 22:34:13
Postat av: Majja Star

Du ska inte känna det som ett nederlag baby, hade varit värre om du gjort det och det kändes halvdant! Nu har du mer tid på dig och det kommer gå galant sen! Längtar tills imorgon :)

2008-05-29 @ 18:51:20
URL: http://majjastar.blogg.se/
Postat av: Lottie

Pajen var DELIKAT! O sällskapet utsökt. ^^

2008-05-29 @ 20:57:27
Postat av: tessa

Ja, precis, känns inte som nån idé att gå dit och gissa... är ju trots allt bara 2 veckor senare, spelar ingen roll hit eller dit. Åååh jag med!!!! :D



TACK, och YES, helt klart! :D Puss på er!

2008-05-29 @ 22:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0