Ovanligt uttråkad!

Fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag är uttråkad! Inte så ofta man är det precis, finns ju alltid nåt att sysselsätta sig med! Men den här irriterande HALSEN och HUVUDET alltså.
Sitter här och slösurfar runt och hittar inte ens nåt att lägga bud på på varken ebay eller tradera, och är för snål (läs fattig) just nu för att smälla in en order nånstans. GRRRRRRRRRRRRR....

And everything bores the crap out of me. Det jobbiga är att jag känner inte ens för att göra nånting, så ingen aning vad jag ska sysselsätta mig med... det här är ju helt... ovanligt! Man kan ju inte lägga sig. Nej, det KAN man fan inte!
Men man kan ju inte parkera sig framför datorn heller när man inte orkar. *suck* ;)

Jag ska helt enkelt göra mig en fet grogg och sätta mig i soffan och tända ljus och ringa nån! Synd vi inte har tranbärsjuice men då får man ta det man har. Typ.... öööh... chokladmjölk eller... kolsyrat vatten... ;) eller COLA... daah! (eller snika nån öl som D ska dricka imorgon...)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0