lovely lördag

Är det någon av er som har nån erfarenhet av mineral-puder...? Det är dags att köpa nytt puder, och jag är lite nyfiken på just mineral-stuff....
Då behöver man väl inte heller använda foundation, som jag förstått... (??!!)

Idag är jag fullt nöjd med att bara vara hemma och mysa, fyfaaaaaaaan vad skönt! Något dock som jag ogillar är att folk alltid antar att man har samma väder som de, "är ni inte ute nu när det är så fint ute?" sa min käcka farmor nyss. Jo, bara det att det är pissgrått här och inte ens i NÄRHETEN av att se ut som att det kommer spricka upp. Fast min farmor är så söt, längtar efter att vi ska träffas snart! Och jämt när man ses ska det prackas på en 7 miljoner olika hembakta kakor, etc, helt ok if you ask me ;D Och bjudas på stek och gräddsåser. MUMMA! Ingen kan det där med husman så bra som far- och mormödrar och mammor!

Här har varit riktigt rugguggleväder på sistone, och igårkväll när vi var ute var det tamejfan nollgradigt... BRRRRRRR! Klä sig efter väder är inte min grej, det kan de andra stå för, så var ju BRRRRRRRRRR-attityd från mig kan jag lova :D

Har lite ont i skallen, men annars mår jag fan bra. Funderar på att skita i allting idag och bara vara hemma, har lite förslag annars men känns som att det lockar MER helt enkelt att bara vara hemma... do the MYS-thing, you know.

Ska ringa och höra hur Lillan mår, hon råkade bli jättefull och blev helt kräkig och däckig... men hon kom hem bra eftersom M och hon tog taxi... det är jättebra att gå ut med Leffe också, för han ser alltid till att man kommer på taxin/bussen hem. Inte så att man inte kan göra det själv, hehe, men ÄNDÅ.... det känns tryggt! Speciellt efter min incident för ett år sen... gaah!

Har precis beställt vanliga foton på 80 bilder eller vad det var... skitbra ju :) Ska bli kul att dona och greja med album sen. Tror jag ska göra ett album var åt killarna, och bara sätta in ett fåtal, de bästa bilderna... Fast när jag tänker närmare efter var det ju jävligt korkat att inte lägga upp nya bilder och beställa de också...... men ingen är perfekt ;D ADIOS!


image76

Ibland saknar jag mitt mörka hår.....

Kommentarer
Postat av: Majja Star

Grymmensnygg du är i mörkt! Assnygg bild.
LÖÖÖÖÖV!!

2008-05-17 @ 14:47:21
URL: http://www.majjastar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0