ljust

Det börjar bli ljust ute! Jag kan inte ens bli mörkrädd nu, tjooohooo! Det här är Norrlands hämnd för att vi har senare vår häruppe. Hehe.
Man får helt galen pastellig 80-talig klädsmak varje år och blir helt speedad av allt ljus :)
And I TRULY love it. Är LIVRÄDD för att det ska gå för fort. Sådär äckelfort att man inte hinner med, och så plötsligt är det frost på marken... skrapa bilrutor & liknande skit och FRYSA....

Fasar redan nu för mörkare tider för att jag har blivit så deprimerad under höst och vinter på senare år och mått så himla bra istället nu och framåt.... tänker inte ta ut ett skit i förväg såklart, men jag är RÄDD....

Jag ÄLSKAR den här årstiden!!!!

Slösat ut min kväll på melodifestivalsskiten ikväll med Anders... eller trevligt att umgås, såklart! Fast jag låter mest som en hes berguv som tappat kraxet. Nu ska jag vila upp mig så jag kan sjunga och prata imorgon igen, har inte kunnat säga ett ord extra idag pga rösten kan jag lova... kanske skönt för omgivningen men det är asjobbigt för mig ;) Sen har vi grillat och det var BÄST, så fick mersmak - repris imorgon! NATTI!

Kommentarer
Postat av: Lottie

GUL! ;)

2008-05-25 @ 21:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0