lättirriterad ;)

Sitter här, lite smått bakis, och retar mig på allt från a till ö... >:D

För det första. Vad är det med folk och STAVNING då? Är hela jävla traderas användarkår ANALfabeter OR WHAT?

storleg 40  och  tips  jag har kombinra med bälte och pasa perfekt i varma lendena bekvemt garantera

 i prickig fodrad chiffong med mycket vidd

. . Dragkedja i sidan.0ch kniter man på medijum med band

"varma lendena"? ursäkta mig men SHUT UP..... cp....

Funderat ganska mycket över en vänskapsrelation i mitt liv, eller för mig känns det snarare som en före detta vänskapsrelation... hursomhelst ännu en gång kommit fram till att jag faktiskt inte har några problem med att "låta gå"... tack för den här tiden. Kanske låter kallt, men jag är inte kall... snarare realistisk och inte ett skit sentimental. Jag vill lägga mitt krut på människor jag VET finns där för mig... jag behöver inte människor som jag inte vet vart jag har. Eller de finns där på deras villkor, när det passar dem, osv. NO THANKS, klarar mig bättre själv och slipper då bli besviken på köpet och slipper ödsla energi som jag inte har på relationer som inte funkar.
Med vissa är det så lätt, oavsett avstånd, och även om man inte hörs så ofta fortsätter man där man slutade... okomplicerad vänskap liksom... men med andra fungerar verkligen inte detta, förstår inte varför det är så olika? Orkar förvisso inte analysera ett skit idag, för min hjärna känns som en fejkhjärna som bara är ditplacerad bara för att fylla ut tomrummet i vattenskallen :D Även fast jag inte skrivit så ingående så kändes det skönt att skriva nåt om den saken... :)



HAHAHHAHHAHAHAHAA förde just över bilder från kameran. HERREGUD. Ser man verkligen ut såhär PATETO potejto? Shit! :D HEJ HEJ JAG HETER TESSA, DET HÄR ÄR MIN NÄSBORRE!!!! Man ser ju för fan rakt upp i hjärnan. Hehe.
image72
Nu ska jag gå och leka med barnen, som jag brukar säga - det är tur man trots baksmälla inte blir alltför fucked up, för då hade jag verkligen aldrig gått ut, eller festat alltså... det får inte gå ut över mina älsklingar heller! :)
Eddie iofs bara väntar på att jag ska flytta mig från datorn så han ska få spela... fisbarn! Nu ska jag ringa hit Leffe för jag har horribla baktankar - han ska få köpa med sig nybakta muffins från Micks över gatan ;) *lat*

Puss på nosen!


Kommentarer
Postat av: Majja Star

*ASG* Snygg tradera-annons !!!

FAN vad jag missar när du ringer hela tiden ;)
Har inga pengar på mobilen så kan ej ringa upp, stöööööörigt. Jobbar till 23 ikväll. Hoppas du har det bra bästis. Fin är du! Och jag vill ha din tröja! PUSSIS!

2008-05-09 @ 18:50:12
URL: http://majajstar.blogg.se
Postat av: Elli

HAHAHA! Jag blev BLIND nu - inte av fotot på dig alltså, bejbi utan den jävla Traderaannonsen! Jag fattade inte ens vad det handlade om... eftersom jag tappade fokus direkt av den jävla stavningen. Kill! ;D
Du är snyggast och din tröja matchade läpjoxet - det kanske var medvetet iofs? ;D
PUSS på dig!

2008-05-09 @ 23:01:31
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: t

sötosar! :D

2008-05-14 @ 23:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0