itchy bitchy

Daniel gick och köpte läsk, glass och frusna blåbär och hallon (som jag gjorde sås till glassen av) räddningen! För i övrigt är jag döende idag. Eller inte döende, men något åt det hållet.
Vaknade upp med monstruöst ont i skallen och halsen, ipren biter inte ett skit på det här tydligen. Varit luddig i kanterna hela dagen idag, men kämpade ändå på... vilket ledde till att när väl dagishämtning, middagsstirret och allt i om med det var över kände jag mig mer död än levande och vet knappt vad det är för idag. Att jag orkar sitta här beror nog på glassen. Told you, det är THE SHIT med glass! :) (precis som att ni kommer från yttre rymden och aldrig provat ens, hehe... )

Lite märkligt bara att förkylningar jämt tycks komma lagom till lediga dagar/helger eller när man absolut INTE har tid för det! Inte för att man nånsin är sugen på en förkylning såsett, men skulle man vara det skulle det ju garanterat inte hända ett schmack på den fronten... klådan är oförändrad så ska inte sitta här och upprepa och gnälla. ;) Känner mig som ett freakin´ neggo som bara sitter här och muttrar varenda gång jag skriver! Men det är mycket det där också att jag har inte nån större lust att blogga när jag mår bra, för då finns det inte direkt något skrivbehov utan bara att njuta av varje minut och tacka och ta emot :)

Nu är ungar lagda och ikväll finns inga måsten i hela universum. Har ett enormt sug efter att tröstshoppa... Har faktiskt ingenting planerat i helgen, utan bara lite eventuella smågrejer. Känns skönt det, speciellt nu när jag åkt på det här! Daniel ska ut imorgon så blir melodifestivals-hets här och kanske någon joinar mig, dunno...

****

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja men så är det alltid...det är som att när kroppen varvar ner så har den liksom tid att vara sjuk. Slår aldrig fel!!! :(
Krya på dig och kurera dig med mängder av glass :D

2008-05-26 @ 10:20:49
Postat av: tessa

I will sweetie! Och jag är inte frisk än så är glass-o-rama här :D

2008-05-26 @ 23:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0