horisontellt drama

Har helt seriöst legat och skavt på soffan hela kvällen som ett pensionerat vrak, så ikväll MÅSTE det bli läggdags inom jäävligt kort alltså! Iofs har jag ju som sagt nästan fått LIGGSÅR av min eftermiddags/kvällsposition REDAN, men vad göra? ;)
Den här tiden på året brukar jag vara pigg som en mört, men hört fler som också är inne i nån extrem trötthetsdimma....

Det ska bli apskönt med ledig helg i alla fall! :) Ska sova 8 timmar per natt då och äta bra igen - och minska ner på chokladintaget >:D Hade handledning på jobbet idag, intressant och sådär fast man märker att man inte är van att sitta still.

GONATT - eftersom det är läggdags för mig om... en sisådär... 13 minutos ;)
Jag har korat Marabou HELNÖT till godaste chokladen idag i alla fall... stabilt, right? :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh nej, frukt & mandel är den bästa! Av Marabous...annars är Noblesse och After Eight inte helt fel :D

2008-05-15 @ 18:02:10
Postat av: t

nu är vi osams! ;D Om du hade sagt marabou digestive/daim/nonstop hade läget kunnat vara annorlunda :D

2008-05-15 @ 22:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0