Häng med das ÄPPELbebi

Känns lite mer stabilt idag. Hade inte ett skit att göra på eftermiddagen, så tog ut friskvård.

Precis haft mamma+Adi-kväll här, myyys! Det är nödvändigt att ibland ägna sig åt bara EN i taget, utan tvekan! Vi har promenerat, handlat och sen haft myskväll med massa nötter, övrigt naturgodis och kackel. (och Adrian har såklart även fått i sig nåt äpple, i vanlig ordning... hehehe...) Och det är inte så att jag mobbat ut Eddie utan snarare för att han slocknade som en gris här innan på soffan, så blev extremt tidig kväll för honom (gud vad skönt!)
Nu är jag färdig för graven, men ska inte säga mer för då skiter sig ändå det mesta :D

Imorgon FREDAG - HELL YEAH!

Jag och Adrian på LUCIA ´07, jag höll på med håret och sminket och var på väg till jobb-fest :) Var fan mer solbränd där än nu, hahaha...
image74

Have a nice evening, ladies! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sött kort! jävla brun o snygg du var där! Min bränna är lyser bokstavligt talat med sin frånvaro...hrrmmm! :D

2008-05-16 @ 11:23:52
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Nina

Vilken superfin bild på dig och Adi!

2008-05-16 @ 17:01:29
URL: http://tankgirrl.blogs.se
Postat av: tessa

TAck så mycket! :)
Lisa btw; har du nåt bra BUS-tips? Jag behöver det för kör hellre stenhårt med det än sol ;D

2008-05-16 @ 21:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0