fredagsfläng!

Helt SLUT efter den här dagen, massor med städ på jobbet (som man inte var ett piss upplagd för...) Och sånt där väder man blir sömnig av... har mest hasat runt och flamsat idag ;D Åt alltifrån talgoxar aka tall-jox till allt möjligt annat trams :D Mats och jag kom på att vi kunde bli hantverkare, för de verkar ju också mest gilla att sitta still och pausa ;) Och är inte så bra på att varken planera eller hålla tider... hehehe!

Sen efter jobbet kom Anders som var snäll nog som ville vara smakråd och glida med på en Birsta-visit (han är den enda av manligt kön jag träffat som orkar med en shoppingtur utan minsta sekunds gnäll!) vi har gått runt och kollat efter nån snygg växt till badrummet, vet preciiiis hurdan jag är ute efter... nåt slags brunt, snirkligt träd... :D Eller liksom såna PINNAR bara. Och nån stor vas/kruka i beige eller benvit. Men har bara gjort lite research, inte köpt nåt - förutom massa snygga ljuslyktor på indiska och lite skrot på ÖB.

SKIIIT att D ska ut imorgon, annars hade det varit bäst och så med Ösd-tripp! Men går inte att bara åka söndagen, blir inte lönt helt enkelt. Och bilkrångel på det. Är nåt som läcker, man måste fylla på olja... ehum... eller ja, Daniel... när jag blir stor ska jag lära mig MASSOR om bilar, lovar!

Skulle precis föra över bilder till datorn, då dog batteriet... och laddaren är hos Elin. Grr. Orkar fan inte leta vanliga batterier. Om jag inte hoppar in i duschen snart kommer någon snart att TVÅNGSDUSCHA mig! I scare people!

Känner mig nöjd iaf med att jag fått undan massor här, älskar när det händer nåt, bokstavligt talat! BAJBAJ beauties........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0