ensam

Ungarna är lämnade på dagis och jag kom precis hem igen. Det är så märkligt tyst överallt! ;) Vad ska man göra NU då...? Hehehe....
Det riktigt kliar i fingrarna efter att köpa nåt, säkert också bara för att jag vet att jag inte borde shoppa nånting nu eftersom det ekonomiska läget är som det är ;) Snacka om att man motarbetar sig själv!

Näe nu är det dags att smälla på några gamla hederliga dängor och sjunga falskt här! Fast jag vill ha sällskap! Konstigt, man längtar efter att vara ensam, sen när man väl är det så blir jag mest rastlös och har ingen lust längre... kanske borde lägga mig och läsa mc-teori men har INGEN lust alls. NOLL. ZERO. (Åh, vad gott med läsk, förresten!)

Försöker visualisera mig själv åkandes i solen... med håret fladdrande under hjälmen, men ingenting hjälper :D


Sådärja, drar till Lillan och fikar istället... fan kryper i kroppen... obehagligt! Blåsigt och konstigt ute, så har KLÄDBESLUTSÅNGEST för övrigt. Är förvisso inte den frusna typen, men tror det får bli jeans. Blåsväderjävel ute.



Oj vad längesen det var jag lyssnade på SEPULTURA! KUNG, för att klämma in en norrländsk hederlig fras ;) Eller förlåt, KÖNG skulle det ju stå... and now I´m GONE!

Kommentarer
Postat av: Elli

KÖNG i SÖÖNDSVALL! :D

2008-05-13 @ 22:31:54
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: t

kunde inte uttalat det bättre själv, bejbi! :D

2008-05-13 @ 22:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0