böckling

Vilken konstig jävla dag det har varit! Varit helt fucked up i skallen idag. Hoppas INTE på repris, även fast kvällen varit rolig (trots jobb, jepp!)
Lillan, jag och Magnus var och käkade (efter vi fikat hos Lillan) och satt och diskuterade BÖCKLING (ja ni läste rätt!) en lång stund, den stilen har det varit hela dan... knäpp-samtal om menlösa saker och jag känner mig som en uppladdningsbart gammalt kackelbatteri här! För övrigt har jag aslätt att få hangup på diverse ord, tänker inte ens skriva ner övriga ord som surrar runt i skallen... :D
Känner mig lurad på böckling, för jag har hela livet trott att böckling är en fisk i sig, men tydligen är det nån rutten gammal sill bara som de rökt. Hehe. Lillan känner sig korkad för hon vet inte vad "naturgas" är för något...


Var faktiskt nåt viktigt jag skulle skriva om, men kommer bara inte ihåg VAD... ;D

Ser fram emot 3 tidiga jobbdagar, bådar gott det här! ;) (obs; ironiska sidan av mig spoken!) Sen ska mina killar på disco på fredag kväll, hur sött låter inte det då? Massa ungar som skruttar runt..... :D Men säger man att nåt är just "sött" får Eddie spel, mesen ;D "COOLT heter det mamma!" :D Måste kanske dit och vara paparazzi en stund!


Försökte klura om det fanns några potentiella gööörlfriääänds på dagis, men...
jag [ivrigt fiskande] Finns det någon tjej du tycker är söt på dagis...?
E: [tankepaus] NÄÄÄÄÄÄ!!!!!!
jag: men är det inte någon tjej som är sådär extra snäll då...?
E: fröknarna!
jag: jaha...

Tror det får vara slutlyssnat på Sune på kvällarna. De älskar låten "tjejbacillen" eller vad den heter och verkar vara smått inspirerade av det tycker jag mig ana...





Nu ger jag upp här, i dubbel bemärkelse! SWEET NIGHTMARES, SUGABABES!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi...sötoEddie! :)
Lotus är kär i Miranda..."vi ska gifta oss"...hihi.

2008-05-14 @ 08:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0