bakis trots allt.

Det är ett mirakel hur jag lyckades bli bättre, vart av nån anledning skitrisig efter muffinsen (eller MUPPINS, som äppelbebin säger :D)
Det var då baksmällans register blommade ut för fullt. Bläh!

Så var i vanlig ordning sen till jobbet och den förste jag mötte var naturligtvis STIRR-GÖTE som var kvar på övertid som vanligt... baaaah.
Har annars gått över förväntan att jobba, osv... i vanlig ordning världens sug efter allt möjligt, köpt bl.a...
1) flottig kräftsallad
2) räkor på burk
3) såna där delikatesser, typ marinerad fetaost, marinerade champinjoner och syltlök (sistnämnda min senaste passion!)
4) OST (ej flensost)
5) färskost
6) äh....

Nu mår jag bra igen, chips och dip och läsk hette lösningen. Känns dock SÅDÄR att man ska jobba hela helgen nurå... uff...
Adrian står här och babblar om motorcyklar och klockan är halv 12. Herregud.

Tänkte lägga upp bilder på vårt badrum men DET GICK TYDLIGEN INTE SÅ BRA ALLS... suck...

Kommentarer
Postat av: Majja Star

Yo yo yo babe! Nu blev jag hungrig, sugen ... Ge mig en pizza tack. Känner mig typ bakis idag... PUSS.

2008-05-10 @ 09:34:01
URL: http://majjastar.blogg.se
Postat av: t

*sänder över en pizza* ;) Puss!

2008-05-12 @ 10:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0