allergichock del 2

Fastnade precis framför Eurovision. Eftersom jag jobbat kväll så såg jag inte början, men Litauen lät helt ok. Resten är mest luddig eftersom jag inte hört några andra låtar än SVIIIDENS bidrag. Är ju knappast en ENGAGERAD tittare, men den har sin charm ändå den där jäkla tävlingen...

Allt är bra, förutom att detta är TREDJE dagen med nån slags klåda från helvetet! och få inga mysiga visioner nu på vilka ställen det kliar på, hehe, I´ll tell you instead ;) Det är i allra värst i nacken och hårbotten! Men även öronen och ansiktet. Så fort det kommer minsta hår i ansiktet blir jag helt nysig och det kliiiiiiiias värre än SEJTAN.... är helt omöjligt att låta bli!

Håller på att..... ja jag vet inte. Fortsätter det här länge till blir jag GALEN! Kan det vara pollen eller vafan är det frågan om? Ända sen min ALLERGICHOCK hos Simbha och Cissi har jag haft extrema problem, från att bli dålig om jag blir mycket utsatt för katter till att mer eller mindre vara konstant allergisk - reagerar dessutom nuförtiden på minsta lilla. Dofter, tvättmedel, ALLT... hade ett halsband häromdagen som det kliade lite av - ska jag inte ens kunna ha smycken nu? F-U-C-K!

Vågar fan inte eliminera utväxt när det kliar såhär. Så nu ser jag ut som trashqueen von SKABBOVICH.

Fått tid för teoriprov, och det är SNART... say no more ;)

Have a nice evening, ladies! :) Helosan hjälpte lite mot klådan, så kommande dagar ska jag HELOSANINDRÄNKA min slitna 30+kropp till max. ;) BAJBAJ!

Kommentarer
Postat av: Linda

Aloe vera gel kan hjälpa också...låter mindre kul det där...

2008-05-22 @ 23:43:25
Postat av: Elli

Murphy is back on track! ;D
Vad sägs om lite dödgrävarmusik, varsit rakblad ocn en påse OSTBÅGAR? ;D

2008-05-22 @ 23:49:43
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Majja Star

I´m dying jag här med. Har fått en knöl i ljumsken. Kan knappt gå för att det gör så ooooont. Vill inte tillbaka till den hemska doktoren. Måste försöka få komma till nån annan...Men orkar man hålla på och tjorva???NEEEEEEEEEEEEEEEEJ. Sova går ju inte heller :(

2008-05-23 @ 04:52:35
URL: http://majjastar.blogg.se
Postat av: tessa

L: Aloe Vera-grejs hjälpte inte, men ger inte upp! Hittade betnovat i en låda också - the best shit! Tur man har en massa skrot här och var när det väl behövs :)

E: HAHAHAHAHAH YOU GOT IT BELLI! :D Vi håller oss till planerna ;) hihi!

M: FYFAN, nu igen liksom :( Ibland känns det verkligen som neverending MISÄR... :( *krama om*

2008-05-23 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0