wierdo

Vilken skum dag!

Vaknade halv 7 av att en liten pigg kille ville leka med mig, kommer inte ihåg ett skit mer utan vaknade NIO nästa gång...
Sen har Adrian och jag varit på second hand en sväng, brukar vilja vara där när de öppnar men glömde att det var redan 11... hittade bara 2 par byxor till Eddie (varav ett par Exit) och en varm zip-tröja till Adi. BUT NOTHING FOR MEEEEE! För ovanlighetens skull alltså! ;) Provade hattar, men insåg att jag ligger inne med vattenskalle - tydligen.
Gått en promenad... lekt i lekparken, (ja även de sakerna med Adrian alltså! ;D) och sen har jag tvättat flera maskiner och diverse sånt där hushålls-crap... bla bla bla...
Eddie har fått cykla men det var så mycket slask och grus ute.

Känner mig sällskapssjuk som fan! Det Daniel skulle på ikväll har blivit inställt, trist för hans skull... alltså ÄRLIGT nu, ja... även fast jag ville gå, så skadeglad är jag inte! Men vad ska man göra nu då...? Nätshoppa? ;) Känner mig helt oförmögen att fatta ett enda beslut idag. Ska det hända något kanske jag måste bli tvingad med våld! Å andra sidan är kvällen bara barnet.....

Daniel tänkte lura ner Kayan så han får lite hjälp med att riva ut garderoberna, ungefär såhär ska det bli sen, fast tre stycken sektioner och med tonade speglar...  just nu ser det ut som kriget :P (och värre blir det)
image54

Lejter skejter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0