TJENARE KUNGEN

Så jäääävla bra! :D Det är reklampaus nu, så tänkte skriva en miniblogg. Precis som förra gången jag såg den blir jag på helt flamsigt humör, vill bara starta band och bo i kollektiv :D

Annars är jag mest flottig i håret, men orkar inte göra ett skit åt saken. Och sådär trött efter jobbveckan och för lite sömn om nätterna... ja som vanligt ungefär, med andra ord.

Varit på skitbra fredagshumör hela dagen, andra dagen mysko nog som jag har fredagskänsla. It´s gonna be a looong weekend, speciellt eftersom jag är ledig även måndag. Hell yeey! Skönt att bara ta det lugnt ikväll kände jag, en stor påse godis, läsk och film är perfekt! :)

Have a nice evening, folx!

Kommentarer
Postat av: Nina

Preciiis så känner jag också när jag ser den filmen, den är så underbart härlig! :)
Ha en lovely långledighet!
Kram!

2008-03-28 @ 22:51:17
URL: http://tankgirrl.blogs.se
Postat av: Majja Star

Ja!!!!!
Älskar den filmen , den är så mys !

2008-03-29 @ 09:03:15
URL: http://majjastar.blogg.se
Postat av: Linda

Hehe...här har vi haft den längsta helgen i världshistorien känns det som. Inget hum om tid och rum, men NU börjar jag se en ljusning. Tycker att jag borde ha klarat mig, så kan kanske andas ut. Ska inte säga för mkt nu bara.

Björn är helt lyrisk, har fått hem vårt PS igen, så nu sitter han och spelar...barnen står bredvid "pappa nu förlorade du" ;D

Ha en underbar långhelg vännen!!!
kramar

2008-03-29 @ 11:20:30
Postat av: tessa

Vi startar band! RRRRIOT! Jag vill sjunga falskt! :D

Linda nu måste ni krya på er... huuu! KRAM! Ha så bra helg det går, hehe, bäst att inte säga för mycket nä, den där Murphy är lurig ;)

2008-03-29 @ 20:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0