Snöstorm (fast ej här)

Fan, nu sitter Kayan och Daniel (per telefon) och gör sig roliga på min bekostnad! Morr! ;) Det är tydligen SNÖSTORM dit vi ska... hur mysigt lät det då? Jo, sure, tanken på det lät schysst. En halv sekund. Tills jag inser att jag kommer känna mig totalt inlåst efter en halvtimma, INSNÖAD, bokstavligt talat! Och nu sitter de alltså och flamsar om hur snabbt jag kommer härda ut innan jag får panik ;)
Jag är inte så himla rastlös av mig längre jämfört med hur jag varit, men det är framförallt när jag är hemma eller när jag umgås med folk på samma nivå!

Klass 1-varning vilket jag antar innebär att det är storm-varning även imorgon då alltså. Tanken på att sola ute i snön, dricka varm choklad med grädde och sitta och löka i schyssta solbrillor fladdrade plötsligt iväg utom räckhåll... hahaha... :D

Vi får se... ska iaf gå och packa ner perkolatorn på en gång! Elli förstår mig! ;D Eller just det, kan ju inte packa ner den för jag måste ha morgonkaffe... *kärring* ;)

I övrigt är jag astrött efter en stillasittande dag med mestadels envägskommunikation (och precis som jag anade så var det en hel del gammalt trist tugg och repetitioner! Baaaah!) För att låta som en dramatisk apa så höll jag faktiskt på att DÖ av trötthet, redan långt innan lunch! (och hur skulle det gå om man nånsin skulle börja plugga igen...? *gurgel*)

Vidare, GIVETVIS, miss klantgök (dvs JAG) hade glömt att stänga av lyset (hata manuell skit!) i morse när jag åkt dit, så batteriet hade ju naturligtvis dragit ut..... ringa en sur stressad Daniel som GÄRNA ville komma och hjälpa mig..... :D NOT. Men han fick ju så lov, alla hade hunnit dra iväg för jag satte mig och ugglade i bilen en stund innan jag tänkte dra. Så kan det gå när man är mig! Och det är inte första gången detta händer. Hoppas däremot det är sista! ;P

Nu fick jag en akut trötthets-attack igen, så måste sluta nu innan jag svimmar... har precis suttit och sytt på Eddies nya hårdrocks-jeansväst - allt för att slippa börja packa. Även detta beteende Tessa i ett nötskal. ADIOS! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Såg på nyheterna att det typ var kaos på vägarna...hoppas ni kom upp som ni skulle ;)
Packa är verkligen aptrist, sånt jag skjuter på in i det sista...så du är inte ensam gums.
Kramar

2008-03-07 @ 12:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0