skabb & RÖJ

Bestämde mig för att skita i att dra nånstans, stannar här hemma och röjer. Ska bara sms:a 2 personer och "säga" det också :) Men känns som ett stabilt val, känner mig både social och totalt anti - och framförallt har jag inte ett piss att ha på mig! Och orkar inte sminka mig.

Alltså det är sista gången jag ska säga "äh, det där är lugnt, kommer nog ta max 5 minuter"... (IDIOT!) Nu har jag alltså tillskrivit mig ÄNNU ett tvivelaktigt epitet: TIDSOPTIMIST! En korkad sådan! ;) Trodde jag röjt i garderoberna, men nu var det plötsligt MER att slänga och sortera...

Började för säkert en timma sen, och inte fan är det urplockat från garderoberna än... eller jo, men nu är det ju FRAMDRAGET istället. Pust! Svettig som en byggarbetare och öppnade en kall folköl. Pssssscht.

Nu skulle ni sett mig alltså, flottig och iförd baggybrallor och sov-linne - hur lat ÄR man egentligen? :D

Vi hittade en våg i städskåpet, Daniel ställde sig på den och konstaterade "den är ju trasig, den måste slängas!" :D HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Adios, sweethearts! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha löööv din outfit!
Jag sitter som en frusen gammal tant, iklädd endast myskläder OCH en morgonrock med huva, hettsäter Brago-kex, sjukt gott, berondeframkallande med!

2008-03-29 @ 21:54:47
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Majja Star

HAHAHAHA !
Undra varför just vågar har en tendens att vara trasiga ;)

2008-03-29 @ 23:02:01
URL: http://majjastar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0