Ready or not?!

Fråga mig inte vad jag gör vid datorn, eftersom vi borde varit iväg för längesen. Jag orkar verkligen inte stressa! Är trött som en skadeskjuten nattjobbande tapir på extrajobb. Haha.


Jo, satte mig nog som hämnd för att Daniel tror att JAG jämt ska packa allt. Orkar inte vara organisatööör just nu. Råkade för övrigt göra mannagrynsgröt av all mjölk, så här sitter jag och surar med svart kaffe :(


Men bränna ett par fräscha cd-skivor sen är jag redo (efter jag huttat i mig den här äckelheta koppen) Daniel har skitont i halsen, så tänkte köra hela vägen. Det är konstigt, det är som att jag vaknar till liv först på kvällen jämt på sistone...kanske borde jobba nätter istället?

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0