Queen Obscene

Känner mig helt överkörd idag. Fast gör inte så mycket, för får i alla fall vara ledig och vara ifred... hehehe...

CrashDïet ska spela på gatufesten i år, fuckeney määään! Klockrent :) Var true love direkt från början - från första gången jag hörde dem! De är ett av mina absoluta favoritband, och ska bli grymt att se dem igen! :)

image41
Orkar inte skriva mer just nu, tror det blir liggande position en liten stund för jag är så himla trött....  men fått lite vettiga saker undanstökat. Och byggt snögubbar med barnen, slutade med att det blev SNÖ-UGGLOR för snön var helt jobbig och ville inte forma sig som jag ville - då kan det sluta med uggleri som vanligt, alltså! ;)

Har för övrigt lovat att vi ska grilla sen idag, eftersom jag inte orkar fixa med vanliga grillen så får jag väl gå och inhandla en engångsgrill... blir skitbra det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0