övertrött & supersvamlig...

Gäsp, suck och stånk! Här sitter man som en nedstampad plattfisk på PINNSTOLEN igen. "Pinnstolen" därför Daniel snor "lyxfåtöljen" jämt, efter HAN haft sönder den andra....... hmpf! Oj, där halkade jag redan ifrån ämnet. Eller VILKET jäkla ämne? Hahaha....

Som ni säkert kan läsa mellan raderna här är det LÄGGDAGS, men nu börjar jag bli sådär för trött för att lägga mig nästan... ;)
Måste göra det och det och sen det jobbigaste av allt; ta bort SMINKET! daaaaah... seriöst! Vissa dagar kan jag skita i att ens ha smink på mig, och inte för att jag nödvändigtvis har några behov av att vara osminkad utan för att jag redan på dagen kan tänka "HA! nu slipper jag det ikväll!" I-lands-problems-mupp.

Imorgon ska jag på VERKSAMHETSDAG med jobbet. (Alltså mest troligt HÖNSGÅRDSKACKELi högan sky om same-ol´-crap) Men sen är jag ledig torsdag till söndag, mm mm GOOD!

Vi drar till fjällen på torsdag, tidigt (ehum... ja, om allt går plan-enligt alltså!) Insåg att jag kommer få glida runt i typ... LEGGINGS med hundra strumpbyxor under, tillsammans med min VINTERJACKA... eftersom jag inte har något annat lämpligt! :D HAHAHA!
Think Peggy Bundy in the snow! (nog för att jag inte hittade nån riktigt leopardig bild, men man tager vad man hittar)
image42
Och då ett annat dajlämma. Jag lär ju ramla 172 gånger under ett åk. Om jag ens kommer upp i liften... avancerade grejer det där! HJÄLP! Näe, det är nog egentligen lika bra jag stannar och inväntar alla på nån after-ski nånstans... :P

Nu MÅSTE jag ta och lägga fram kläder för morgondagen, annars tar det löjligt nog minst en halvtimma för mig extra och det vill man inte slösa av den dyrbara MORGONSÖMNEN... :/ Plus måste även såklart lägga fram kläder åt barnen, annars tar Daniel på dem något trams, typ urvuxna kläder som han hittat nånstans där jag gömt undan dem för två år sen (nog för att jag rensat nu, men ändå ;D) eller trasiga, smutsiga grejer eller varandras kläder och olika strumpor. Och sånt. Sen förbereda perkolatorn, off course! À la kaffekärring :D


TACK Daniel. Daniel släppte just ut något utsläpp i gasform, så jag tvingas evakuera och tänker lämna datorn illa kvickt! Tydligen enda sättet att slita bort mig härifrån.... ahaaaa han försöker bli av med mig! ;) Trevlig jag är som skriver det här, men det är faktiskt HAN som är mest otrevlig här! Blääääh...

NATTI!

Kommentarer
Postat av: Majja Star

Du skulle haft mina silvertajts när du ska till fjällen! Fan vad grymt det hade varit ;)

2008-03-05 @ 08:40:46
URL: http://majjastar.blogg.se
Postat av: Libitina

Ha ha ha ha jag ser bilderna framför mig... :D
Först du vinglandes i liften i leopardleggings o sen Daniel o gasmolnet som dom dinosaurierna o grisen. Ha så underbart i fjällen! :) puss o kram!

2008-03-05 @ 15:56:46
URL: http://Libitina.blogg.se
Postat av: tessa

Agree! :D Leopard får funka istället nu! :D

Hihi ;) Puss!!!

2008-03-05 @ 22:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0