Nice boys don´t play rock n´roll

... de spelar SYNTH! ;) Vi är nämligen hos Leffe på förfest. Och han gillar synth. Huvva.

Fast det inte var planerat eller meningen. Men nu ställer jag ju upp för Lillan som har MUTAT mig ;P

Linda och jag tyckte det var en jättebra idé att åka ner på stan innan och shoppa, man måste ju passa på eftersom det är ju extra bra när man jobbar och har storhelgs-ob ;) Kombinera nytta med nöje liksom! Köpte en jättefin body på Gina Tricot... kände mig som en fet padda i resten jag shoppade, vilket var bra :D (eller ja, billigt liksom)

Ikväll har jag hursomhelst slagit nytt personligt rekord, tror jag bytte om helt ärligt TRETTIO gånger... och känner mig fan inte nöjd nu heller... unfortunately. Men det får duga! För mycket urringning nu, gillar inte det... jag är INTE ute efter att visa upp halva boobsen, hatar känslan av det och JAG känner mig helt enkelt inte bekväm med det... Men ska man behöva byta om så många gånger? Kanske borde byta om i hövvet istället, det är ju oftast där det sitter ;)

Happy iiiiister, folks! Daniel skulle köpa tranbärsjuice till mig så jag kunde ta några vodka cranberry, men köpte trist läsk istället.... daaah. Jag sitter vid en laptop så håller på att få ett anfall nu..... adios!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Jag tror att du var smashing i alla dina 30 olika outfits.... Det är du jämt... Själv känner jag mig som en tumlad spyboll från uggla... Nattskift is not the shit + otroooooolig mens mage... exploderar nog snart...

2008-03-22 @ 06:11:16
Postat av: tessa

I resten jag PROVADE, skulle det ju stå, hahah...

TACK söto! Det är DU som är smashing, ba´så du vet! :) En mensuggla till även här, känner mig också sådär uppvullen... Puss!

2008-03-22 @ 16:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0