mudkicker

Trots en dålig start på dagen har jag lyckats vända den hittills ;)

Och är ENSAM här nu, för lämnade ungarna tidigare på dagis pga stök här, hantverkarna är klara för dagen... väntar på rörmokaren sen ska jag dra och fika med Anders i Sallyhill på nåt nytt billigt hak.  Blev tvungen att städa för det var så mycket damm och sågspån här att jag fick damp ;) Så jag har dammsugit och torkat av alla ytor, I JUST HAD TO! Det blir mycket tjat om stöket här, men är usel på att "koppla bort" sånt där utan blir superpåverkad av röra - som ni säkert redan förstått när det gäller mig.

Ett måste till just nu är att sminka mig lite också, ser ut som ett hålögt lik! Tur det finns smink här i världen :)

Have a nice day, gööörls! :)

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon, hoppas du får en bra dag idag ;)

2008-03-13 @ 11:03:56
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Lottie

Ja men när röran o jävelskapet kommer av att nån annan ställt till det så kan man inte koppla bort det. :D Fullt normalt. :) Drar till Ume imorgon jag. *längta*

2008-03-13 @ 14:26:02
Postat av: tessa

Detsamma! :)

SÅÅÅÅ kul med Umeå för dig!!! :D GLAD för din skull! :) *krama*

2008-03-13 @ 22:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0