Mr Murphy-funderingar och annat trams.

Hello there!

Påsken är nästan över och det har gått himla bra att jobba och sådär. Skönt att komma på jobbet och bara bra folk där som jobbat, alla tanter är borta och lediga ;) Bara en sån sak... det enda är att vi verkligen haft noll påsk hemma, alltså det är inte det att påsk betyder ett piss för mig (it really doesn´t) men känner ett sting av dåligt samvete för att kanske barnen borde få lite mer påskfeeling...? Vi har inte ens tragiskt nog dragit in ett enda ris. Glömt köpa fjäderjävlar. Suck. Men å andra sidan - jag har ju jobbat och det är inte läge att åka nånstans och med mina föräldrar och släkt 70 mil bort och Daniels morsa 15 så blir det ändå inte same shit. Jaja, de har ju i alla fall fått gå på skattjakt efter påskägg, och detta är första gången jag INTE köpt påskägg till mig själv ;D (så jag fick inget, nej... trots pikar till Daniel ;D)

Jag är lite lagom uppspeedad här efter att ha druckit flertalet koppar kaffe ikväll (brukar oftast bara dricka på morgonen och kanske efter lunchen, på sin höjd) Lillan har varit här med sonen, och ungarna har SKRIKIT, härjat och skränat här så det känts som det varit 300 barn här och det susar i huvudet... hahaha... umgåtts mycket på sistone i alla fall, vilket är skönt... och känner att jag har mycket mer energi så jag vill göra saker hela tiden och HÖR MR MURPHY DETTA SÅ DÖÖÖR JAG!

När jag ändå halkade in på HERR MURPHY (som måste få pisk) så följer här ett axplock av BAJS som jag fått senaste månaderna bara pga att jag inte kunnat hålla käften (dvs jag kläckt ur mig "det har jag aldrig haft, det var länge sen jag/vi....." osv...)

*svampinfektion
*oväntade skiträkningar
*konstant huvudvärk som suttit i riktigt länge
*SJUKDOMAR till leda
*ont i axlarna
*fel på bilen
*lösa ut brev
*bakfylle ÅNGEST from hell (brukar bara få lite ont i skallen, typ)
*kronisk MENS-flod
*strul med lönekontoret
Hehe, ni kanske förstår min poäng...? Retas aldrig med honom, för då vet ni ju vad som händer, helt enkelt! ;) Nog om saken!


Suttit och snokat runt på internet, vilket i vanlig ordning inte ledde till något positivt utan känner mig lite.... confused. Inte sur, inte besviken... men... nånting är det. Dock ingenting jag tänkte filosofera om nu, utan ska för en gångs skull inte göra ett PISS resterande delen av kvällen :) Lägga mig på soffan, tända en miljon doftljus och bara slappna av :) Underbart!

image53

Lillasyrran och Majja på min fest, MISS YOU GUYS!!!!!!! (visst har jag inte lagt upp några pics därifrån förresten...?)

XOXO/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0