Missing time

Hjääälp! Någon har gnagt i sig min kväll! Eller ja, i alla fall sen jag kom hem från jobbet ca 21:30... vad är det som händer egentligen på kvällarna, missing time? ;D

Kom hem i alla fall och Daniel hade plockat undan i kontoret och det bästa av allt - fäst alla vidriga sladdar under bordet upptill, så de inte syns! :D Yeehoo! (tips? ;D) Ser riktigt... kalt ut här ;) Och LÄTTSTÄDAT! Which I just LÖÖÖÖV.

Känner mig bra mosig i skallen så ska slita mig strax... Är såååå sugen på att kolla på först CSI som börjar snart, och sen direkt efter det Most Evil på Discovery... Det blir alldeles för sent varenda kväll för att jag fastnar framför det hela tiden. Med tanke på att det BÖRJAR 00 så kanske det säger sig själv att det blir lite för lite sömn när man ska upp 6!? Min nyaste passion i alla fall! Om man inte räknar med ätbara grejer då, för det snöas in konstant på diverse olika grejer och äts till leda kan jag lova... hehe :)

Nån mer än jag som ska jobba i påsk förresten?

Kommentarer
Postat av: Elli

I know all about it.. att komma i säng försent alltså. Och vi vet ju vem som gnager i sig vår tid! ;D Kill'em!
Nu ska jag oxå slita mig.. Hejja! ;D

2008-03-17 @ 23:16:56
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Nina

No work and all play för min del i påsk - får ju trevligt besök dessutom vilket ska bli jääävligt kul!!! :D

2008-03-17 @ 23:57:45
URL: http://tankgirrl.blogs.se
Postat av: hagatanten

Jag jobbar som en gnu fram till skärtorsdag, sen ledig. Hoppas ni hade trevligt i helgen! :) Råkar du få tid över hittar jag gärna på nått! Dags att gå och läga sig nu.. jobb ikväll igen. Folk är helt galna med alla påskägg/kort och grejer..!;) Kram på dig!

2008-03-18 @ 07:30:45
Postat av: Lottie

Ja, jag kommer hem nån gång på onsdag o sen blir det terapi o stuff på torsdag o efter det jobbar jag natt hela påskhelgen. *sucka* Ska egentligen inte klaga för jag får trots allt 200% påslag på lönen de 36 timmarna. :)

2008-03-18 @ 08:00:14
Postat av: tessa

Belli: Vi vet exakt! :D Det är dock märkligt att man ALDRIG tycks komma i säng i vettig tid, för då är det istället omöjligt att somna ;) Hmpf! :D

Forss: Ja ni ska ju inte jobba, HEHE, wish I could join you guys instead!!!!!! :)

Nina: Jag kan tänka mig att det råder rena kalabaliken på posten nu... stor mening liksom! ;D Jag hittar jättegärna på något! Kanske iofs mer tid nästa vecka för oss båda?

Lottie: Ni har ju BRA ob! Shit! Här torkar man baja för mindre än en hundring extra per timma ;) Hoppas du haft det underbart iaf! :)

Puss på er bejbs!

2008-03-18 @ 22:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0