it´s in the air!

Vet inte riktigt varför jag känner som jag gör, men känner mig helt uppspeedad av det faktum att det är FREDAG imorgon! :D
Ingenting speciellt planerat eller nånting... men... ändå ;) FREDAGAR ÄR GREJEN! Det är som en skön stämning i luften...

Jag är ledig helg i alla fall, vilket aldrig är fel.  Hehe! Nu ska jag strax lura till mig massage för jag känner mig som en överkörd snigel efter fläng, städande och alldeles för mycket bilkörning i kombo med kyla/snö. (SNÖ? Är det inte lite väl sent att komma NU?) Kan till och med tänka mig att MUTA med någon märklig tjänst för att få välbehövd massage...... :P


Kommentarer
Postat av: Lottie

Ja Cure visste vad som gällde när dom gjorde Friday, I'm in love! :)

2008-03-13 @ 23:19:26
Postat av: Elli

Fredagar är LÖÖV! Och den där massagen skulle jag inte heller tacka nej till. Känner mig stel som en pinnjävel at the moment! ;D

2008-03-13 @ 23:49:58
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Majja Star

Snö?
Vad fan. Den måste bort bort bort. För jag åker upp i påsk!!!

2008-03-15 @ 08:59:48
URL: http://majjastar.blogg.se
Postat av: Lottie

Jo det gick bara fint :)
Resan upp gick bra den med förutom en liten mikrosömn... Fick stanna o ta lite luft sen gick det bra igen. :)

2008-03-15 @ 10:29:33
Postat av: tessa

Ska du upp i påsk alltså? Hrm... ;) Visst är det nice med snö, men NU... hehe...

Porr kan kompensera sömnbrist säkert ;)

Puss på er!

2008-03-15 @ 11:49:16
Postat av: Lottie

På mig iaf... besten har dock tacklat av nu! :D (sover)

2008-03-17 @ 19:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0